Δευτέρα 13 Οκτωβρίου 2014

Πραγματοποιήθηκε με επιτυχία η ανάβαση στα Θρακικά Μετέωρα!!!

Πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 12 Οκτωβρίου η ανάβαση της Λέσχης μας, στα Θρακικά Μετέωρα. Άλλη μια φορά η διαδρομή μας αποζημίωσε με την ομορφιά της. Θα θέλαμε πρώτα απ΄ όλα να ευχαριστήσουμε τον φίλο και γνώστη της περιοχής των "Μετεώρων" Βασίλη Παπαβασιλείου που μας συνόδεψε και ξενάγησε άλλη μια φορά στα όμορφα μέρη της περιοχής του Ιάσμου και φυσικά τους οδηγούς των οχημάτων, Τουντζάι και Σαντουλάχ, που μας ανέβασαν στο μονοπάτι και μας κατέβασαν στον Ίασμο. Νομίζουμε ότι χωρίς την δική τους παρουσία η διαδρομή θα ήταν πολύ δύσκολο να πραγματοποιηθεί.

Το ραντεβού μας δόθηκε στις 08.00 στο γήπεδο του Ιάσμου απ όπου ξεκίνησε και η περιπέτειά μας. Αφού ταχτοποιηθήκαμε στα αγροτικά οχήματα ξεκινήσαμε προς τη γέφυρα του Τρίκορφου σημείο από το οποίο ξεκινάει το πανέμορφο αυτό μονοπάτι. Η διαδρομή στην ουσία είναι ημικυκλική και μεγάλη κοντά στα 14 χιλιόμετρα, οπότε δεν υπάρχει περιθώριο να πάμε και να γυρίσουμε από την ίδια διαδρομή. Η μόνη λύση είναι στην άλλη άκρη της διαδρομής να μας περιμένουν ξανά τα αγροτικά οχήματα για να μας επιστρέψουν στη βάση μας. Κάτι το οποίο φυσικά και έγινε και αυτή είναι η ιδιαιτερότητα της διαδρομής και γι αυτό είναι απαραίτητα και τα αγροτικά οχήματα.
       Η διαδρομή στην αρχή πηγαίνει παράλληλα με τον ποταμό Κομψάτο μέσα από πανέμορφα λειβάδια και περνάει κάτω από το χωριό Ταγγαίο στο οποίο όλως τυχαίως είχε και παραδοσιακό γάμο με όργανα και νταούλια. Μετά το χωριό αρχίζουμε και ανηφορίζουμε και συναντάμε τον πρώτο βράχο, τον οποίο αν γνωρίζουμε καλά και κάνοντας μια μικρή παράκαμψη, μπορούμε να βρούμε μονοπατάκι το οποίο μας οδηγεί πάω στον βράχο στο ψηλότερο σημείο του. Στη συνέχεια επιστρέφουμε στο μονοπάτι και η διαδρομή διασχίζει τα βράχια περνώντας από κάποια σε μακρυνή απόσταση ενώ από κάποια άλλα σε κοντινή απόσταση. Στο τέλος της διαδρομής υπάρχει το ορεινό χωριό του Πολύαρνου στο οποίο υπάρχει και το καταφύγιο του Πολιτιστικού Συλλόγου του Ιάσμου το οποίο αποτελεί και το τέλος της διαδρομής μας. Ξανά ανεβήκαμε λοιπόν στα φορτηγάκια και πήραμε το δρόμο της επιστροφής για τον Ίασμο.
       Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε όλο τον κόσμο που μας ακολούθησε στην χθεσινή μας δραστηριότητα και ακόμη πιο πολύ όλους εσάς που το σκέφτεστε και δεν το έχετε πάρει ακόμη απόφαση να μας ακολουθήσετε. Ενημερώνουμε λοιπόν με την ευκαιρία ότι την Κυριακή ακολουθεί το πρόγραμμα για αρχαρίους και παιδιά με την εύκολη διαδρομή Γέρακα - Πίλημα με το ραντεβού μας να το δίνουμε στις 10 το πρωί (κοιτάξτε για λεπτομέρειες στην ενότητα "Πρόγραμμα για Αρχάριους και Παιδιά"). Μην ξεχνάτε φυσικά το εβδομαδιαίο ραντεβού μας της Τετάρτης μετά τις 19.30 στο καφέ "Αέρας" για να γνωριστούμε από κοντά και να σας λύσουμε τυχόν απορίες που μπορεί να έχετε.

Ακολουθεί φωτογραφικό υλικό που επιβεβαιώνει τα όσα προαναφέραμε: