Δευτέρα 9 Φεβρουαρίου 2015

Πραγματοποιήθηκε χθες Κυριακή 8-2-2015 η δραστηριότητα της Ορειβατικής Λέσχης που περιελάμβανε ανάβαση στις κορυφές "Μέλτη" και "Μαύρο Ίσωμα". Το ραντεβού μας δόθηκε στις 7.45 στην εκκλησία της Χρύσας και στην συνέχεια με τα αυτοκίνητα πήγαμε στο Ψυχολογικό κέντρο από όπου ξεκίνησε και η πορεία μας. Ακριβώς στις 08.00 ξεκινήσαμε το περπάτημα ακολουθώντας μια πολύ καλά σηματοδοτημένη διαδρομή με πολύχρωμα κορδελάκια τα οποία δεν άφηναν περιθώριο για να πέσεις σε υποψίες μήπως έχεις χαθεί. Από τα 800 υψομετρικά άρχισε η ομίχλη αλλά και το χιόνι ενώ το πεδίο ήταν ήδη άσπρο από την χιονόπτωση που είχε ξεκινήσει νωρίτερα. Ένα δίωρο ήταν αρκετό για να μας οδηγήσει στην κορυφή Μέλτη σε υψόμετρο 973 μέτρων. Τα πρώτα και πιο δύσκολα 760 υψομτερικά μέτρα είχαν γίνει διανύοντας 3 χιλιόμετρα και 400 μέτρα. Μετά από ένα μικρό διάλειμα στην κορυφή και αφού βγήκαμε τις απαραίτητες και υποχρεωτικές φωτογραφίες συνεχίσαμε την πορεία μας για την δεύτερη κορυφή της δραστηριότητάς μας, το "Μαύρο Ίσωμα". Μετά από μία ώρα, 200 περίπου υψομετρικά (η πορεία μετά την Μέλτη είναι κατηφορική και σε κατεβάζει στα 900 υψομετρικά και μετά αρχίζει η άνοδος για την κορυφή) και αφού περπατήσαμε άλλο 1 χιλιόμετρο και 750 μέτρα φτάσαμε στην κορυφή "Μαύρο Ίσωμα" σε υψόμετρο 1.093 μέτρων. Ακολουθώντας το ίδιο μοτίβο, φωτογραφίες και ξεκούραση δηλαδή και μετά από ένα μικρό διάλλειμα συνεχίσαμε την πορεία μας για να βγούμε στην κοιλάδα της "Αχλάδας" και από κει να πάρουμε το παλιό μονοπάτι που οδηγεί στην Ξάνθη μέσα από την κοιλάδα της Χρύσας. Οι επόμενες 2,5 ώρες ήταν πραγματικά εντυπωσιακές αφού η διαδρομή πραγματοποιούνταν  δίπλα σε ρυάκι και μέσα σε δάσος βελανιδιάς. Χρειάστηκε να περπατήσουμε 10,5 χιλιόμετρα για να επιστρέψουμε στο σημείο από το οποίο ξεκινήσαμε. Όλη η διαδρομή ήταν εντυπωσιακή και οι 13 που συμμετείχαμε μείναμε άκρως ενθουσιασμένοι με όλο αυτό το σκηνικό που αντικρύσαμε, αλλά και χαρούμενοι γιατί έστω και για λίγο είχαμε γίνει μέρος και εμείς αυτού του σκηνικού.

Ιδιαίτερη μνεία όμως πρέπει να κάνουμε στους τρεις φίλους Νάκη, Δημήτρη και Στάθη για την πολύ καλή δουλειά που έκαναν στην σηματοδότηση των μονοπατιών της περιοχής της "Αχλάδας" και των γύρω κορυφών, κάνοντας έτσι προσβάσιμη την περιοχή σε πολύ κόσμο ο οποίος ενώ ήθελε να πάει και να περπατήσει, λόγω της κακής σήμανσης που υπήρχε μέχρι πριν λίγο καιρό, δεν το τολμούσε. Ακόμη και στην ομίχλη τα πανάκια φαίνονται από μακρυά. Σας ευχαριστούμε παιδιά για την πολύ καλή δουλειά που κάνατε.

Ακολουθεί φωτογραφικό υλικό της χθεσινής μας δραστηριότητας και λίγο πιο κάτω μπορείτε να δείτε σε "χάρτη" την ίδια την πορεία που ακολουθήσαμε: