Κυριακή 12 Ιανουαρίου 2014

Χρύσα - Μέλτη ή αλλιώς Μισκίν Τε Πε...

Πραγματοποιήθηκε σήμερα Κυριακή 12-01-2014 η πρώτη μας πορεία για το 2014. Ξεκινήσαμε την διαδρομή μας στις 08.00 πίσω από το γήπεδο της Παλιάς Χρύσας και μετά από μια δίωρη πορεία φτάσαμε στην κορυφή Μέλτη σε υψόμετρο 973 μέτρων. Κατά την ολιγόλεπτη στάση για ξεκούραση στην πρώτη κορυφή το πρόγραμμα άλλαξε άρδην καθώς συναντήσαμε κυνηγό ο οποίος μας ενημέρωσε ότι στην κοιλάδα που υπάρχει πίσω από την κορυφή και που οδηγεί στην δεύτερη κατά σειρά κορυφή του σημερινού προγράμματός μας το "Μαύρο Ίσωμα" υπήρχαν κυνηγοί οι οποίοι είχαν κάνει "παγάνα" για να πιάσουν αγριογούρουνα. Αλλάξαμε το πρόγραμμά μας λοιπόν και αποφασίσαμε να γυρίσουμε από τη χαράδρα της Χρύσας, αλλά δυστυχώς και εκεί είχαν κάνει "παγάνα". Οι κυνηγοί ήταν καμιά 20αριά και "έπιασαν" όλο το βουνό. Οπότε αναγκαστικά αλλάξαμε τελείως το πρόγραμμά μας και επιστρέψαμε από το ίδιο μονοπάτι από το οποίο ανεβήκαμε. Η ασφάλεια των μελών και συνοδοιπόρων μας είναι πάνω απ όλα. Τέλειωσε λοιπόν κάπως άδοξα η σημερινή μας πορεία αλλά από την άλλη ήμασταν και ευχαριστημένοι γιατί καταφέραμε τουλάχιστον την πρώτη και πιο δύσκολη διαδρομή από άποψη κλίσης...
Ανανεώνουμε λοιπόν το ραντεβού μας για τις 26 Ιανουαρίου με την διαδρομή Καλλιθέα - Μαργαρίτι.

Ακολουθούν φώτο και παρουσίαση της πορείας μέσω gps: