Δευτέρα 10 Νοεμβρίου 2014

Δασικό Χωριό Ερυμάνθου - Κορυφή Χαιντού με επιστροφή (κυκλική διαδρομή)

Πραγματοποιήθηκε χθες 09-11-2014 η ανάβαση της Λέσχης μας, στην κορυφή Χαιντού. Ο καιρός ιδανικός για περπάτημα (παρά τις προβλέψεις των μετεωρολόγων που μιλούσαν για βροχή). Τελικά δε μας έβρεξε καθόλου και ίσως αυτές οι προβλέψεις να ήταν η αιτία που δεν είχαμε μεγαλύτερη συμμετοχή. Ξεκινήσαμε το περπάτημα στις 09.00 το πρωί μέσα από ένα μονοπάτι που θύμιζε έντονα χειμωνιάτικο σκηνικό. Φτάσαμε στην κορυφή περίπου στις 10.30 και στην συνέχεια κατεβήκαμε από την πίσω μεριά του βουνού και βγήκαμε στην διασταύρωση που κατεβαίνει για Ωραίο. Από κει ακολουθώντας τον δρόμο καταλήξαμε πάλι στο Δασικό Χωριό. Μια ωραία Κυριακάτικη εμπειρία που ευχαρίστησε όσους πήραν μέρος.
               Ανανεώνουμε το επόμενο ραντεβού μας για την Κυριακή 16-11-2014 με το πρόγραμμα για αρχαρίους και παιδιά με την διαδρομή Λυκοδρόμιο-Ορεστινή. Προσοχή παρακαλώ: Θα υπάρξουν και κάποιες εκπλήξεις σε αυτή τη διαδρομή που θα σας τις ανακοινώσουμε μέσα στην βδομάδα που διανύουμε με καινούριο Δελτίο Τύπου.

Ακολουθούν φωτογραφίες που επιβεβαιώνουν τα όσα προαναφέραμε: